ایرنا: تارنمای تنکر ترکز بامداد چهارشنبه گزارش داد، دو ابرنفتکش ایران که مجموعا حامل ۳.۸ میلیون بشکه نفت خام هستند، از محاصره آمریکا عبور کردند. تنکر ترکرز در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: طبق دادههای سامانه شناسایی خودکار (AIS) که ۱۵ ژوئیه (۲۵ خرداد) با تصاویر ماهوارهای تطبیق دادیم، دستکم دو ابرنفتکش شرکت ملی نفتکش ایران

امید گچساران؛


امروز چهارشنبه ۳ تیر ۱۴۰۵, ۰۰:۲۳:۲۰
- تـــازه ترین خبرها
- پـــربازدیدترین ها
- ادعای کاتس: از لبنان، سوریه و غزه عقبنشینی نخواهیم کرد
- چطور یک گاوصندوق ضدسرقت و نسوز مطمئن انتخاب کنیم؟
- تنکر ترکرز: ۳.۸ میلیون بشکه نفت خام ایران از محاصره آمریکا عبور کرد
- عارف: صداوسیما عمدتا از افرادی دعوت میکند که موافق محدودسازی اینترنت هستند؛ فردی که دو واحد کامپیوتر پاس نکرده، به عنوان کارشناس مخالف اینترنت صحبت میکند؛ با چه حقی؟/ برخی افرادی که با اینترنت مخالفت میکنند، خودشان اینترنت سفید دارند/ نمیتوان نظر اقلیت را به اکثریت تحمیل کرد
- کلش ریپورت: یک فروند بمب افکن بی ۵۲ ارتش آمریکا بلافاصله پس از برخاستن از فرودگاه ادواردز سقوط کرد
- نتانیاهو خطاب به ترامپ: اسرائیل از لبنان خارج نمیشود
- اسرائیل: «علی الحاج» از فرماندهان برجسته حزب الله لبنان در حمله به بیروت ترور شد
- تجمعسازی علیه توافق احتمالی؛ همافزایی ملی یا تفرقهافکنی؟
- وزیر انرژی آمریکا: تحریمها علیه ایران نه به طور دائمی و نه کاملاً بردانشته نمی شود
- راهنمای انتخاب تیشرت مردانه: ترندهای ۲۰۲۶ که باید بشناسید 👚