کلش ریپورت از سقوط یک فروند بمب افکن بی ۵۲ ارتش آمریکا خبر داد. به گزارش «انتخاب»؛ کلش ریپورت نوشت: یک بمبافکن B-52 نیروی هوایی ایالات متحده بلافاصله پس از برخاستن از فرودگاه ادواردز در ساعت ۱۱:۲۰ صبح سقوط کرد. نویسنده:سعید روزافزای

امروز چهارشنبه ۳ تیر ۱۴۰۵, ۰۰:۲۱:۳۳
- تـــازه ترین خبرها
- پـــربازدیدترین ها
- ادعای کاتس: از لبنان، سوریه و غزه عقبنشینی نخواهیم کرد
- چطور یک گاوصندوق ضدسرقت و نسوز مطمئن انتخاب کنیم؟
- تنکر ترکرز: ۳.۸ میلیون بشکه نفت خام ایران از محاصره آمریکا عبور کرد
- عارف: صداوسیما عمدتا از افرادی دعوت میکند که موافق محدودسازی اینترنت هستند؛ فردی که دو واحد کامپیوتر پاس نکرده، به عنوان کارشناس مخالف اینترنت صحبت میکند؛ با چه حقی؟/ برخی افرادی که با اینترنت مخالفت میکنند، خودشان اینترنت سفید دارند/ نمیتوان نظر اقلیت را به اکثریت تحمیل کرد
- کلش ریپورت: یک فروند بمب افکن بی ۵۲ ارتش آمریکا بلافاصله پس از برخاستن از فرودگاه ادواردز سقوط کرد
- نتانیاهو خطاب به ترامپ: اسرائیل از لبنان خارج نمیشود
- اسرائیل: «علی الحاج» از فرماندهان برجسته حزب الله لبنان در حمله به بیروت ترور شد
- تجمعسازی علیه توافق احتمالی؛ همافزایی ملی یا تفرقهافکنی؟
- وزیر انرژی آمریکا: تحریمها علیه ایران نه به طور دائمی و نه کاملاً بردانشته نمی شود
- راهنمای انتخاب تیشرت مردانه: ترندهای ۲۰۲۶ که باید بشناسید 👚
